Известие

Collapse
No announcement yet.

Водна помпа 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Водна помпа 156

    Сменям ангренажния ремък с двете ролки,купих и водна помпа чиято диаметър е 71мм.,а на старата 68мм.Събрах със старата.После я върнах,всички били такива.1.8 2000г 140кс.
    Last edited by napoli; d.m.y г., 22:26.
    Казана дума,хвърлен камък.Мълчанието е злато.

  • #2
    Трябвало е да я смениш. Моята също е на 68mm. Миналата седмица купих от Тех-Ко
    Attached Files
    156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
    Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

    Comment


    • #3
      Помпа(когато се върти от ангр ремък) се сменя на всяка смяна на ангренажен ремък, същото важи и за ангренажните ролки...
      Ако е на пистовия ремък, тогава можеш да си позволиш да изчакаш докато вземе да вие или прокапе.
      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
      Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
      Горе главата, нищо че е празна...

      Comment


      • #4
        събрал си колата с помпа чиято диаметър е по голям от 68мм.

        ---------- Post added at 23:01 ---------- Previous post was at 22:52 ----------

        събрал си колата с помпа чиято диаметър е по голям от 68мм. не е истина

        ---------- Post added at 23:11 ---------- Previous post was at 23:01 ----------

        Първоначално публикувано от Pepo Покажи съобщение
        Трябвало е да я смениш. Моята също е на 68mm. Миналата седмица купих от Тех-Ко
        мисля че не ме разбра старата е на 68 и става а новата която ми дадоха е 71 разлика от около 3мм няма как да зацепиш ремъка идва къс
        Казана дума,хвърлен камък.Мълчанието е злато.

        Comment


        • #5
          Отговора е прост колега едната е за CF2 а другата за CF3. Като гледам са ти дали за CF2 а е трябвало за CF3 ката. Ето нагледно за кво иде реч http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=1&show=1 http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=1&show=1 Колата ти е на пределната година 2000 за тия мотори и стават обърквания ако е по неграмотен продавача на авточасти.
          Last edited by thecleaner; d.m.y г., 22:20.
          Fiat Punto 1.4GT 1996
          Hyundai Tucson 2.0 2007
          Renault Clio 1.5 2019

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
            Помпа(когато се върти от ангр ремък) се сменя на всяка смяна на ангренажен ремък, същото важи и за ангренажните ролки...
            Ако е на пистовия ремък, тогава можеш да си позволиш да изчакаш докато вземе да вие или прокапе.
            правилно но не ми се рискуваше да сваля тази и другата да не стане логично е да не стане

            ---------- Post added at 23:21 ---------- Previous post was at 23:18 ----------

            Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
            Отговора е прост колега едната е за CF2 а другата за CF3. Като гледам са ти дали за CF2 а е трябвало за CF3 ката. Ето нагледно за кво иде реч http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=1&show=1 http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=1&show=1
            явно да евалата

            ---------- Post added at 23:35 ---------- Previous post was at 23:21 ----------

            Казана дума,хвърлен камък.Мълчанието е злато.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Pepo Покажи съобщение
              Трябвало е да я смениш. Моята също е на 68mm. Миналата седмица купих от Тех-Ко
              Първоначално публикувано от napoli Покажи съобщение
              мисля че не ме разбра старата е на 68 и става а новата която ми дадоха е 71 разлика от около 3мм няма как да зацепиш ремъка идва къс
              Много добре те разбрах, колега
              156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
              Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

              Comment


              • #8
                Казана дума,хвърлен камък.Мълчанието е злато.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                  Помпа(когато се върти от ангр ремък) се сменя на всяка смяна на ангренажен ремък, същото важи и за ангренажните ролки...
                  Ако е на пистовия ремък, тогава можеш да си позволиш да изчакаш докато вземе да вие или прокапе.
                  Водната помпа на колко хиляди километра се подновява с нова.
                  Казана дума,хвърлен камък.Мълчанието е злато.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от napoli Покажи съобщение
                    Водната помпа на колко хиляди километра се подновява с нова.
                    Нали ти казаха, на всяка смяна на ангренажа...
                    156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                    OEM & Ventura Garage
                    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
                      Нали ти казаха, на всяка смяна на ангренажа...
                      .
                      Да аз ако сменя на 50 хилки и помпата ли да сменя.Пълен смех. една помпа издържа 100;130 хилки.
                      Зависи разбира се от кога не си пускал пробката за антифриз и така.
                      40 хилки и е за смяна.
                      Но аз питам друго,ама няма да се повтарям.
                      Но,ако ремъка го сменяш на 60 хилки то помпата е задължитъелна според някой,но според други като мен то тя може да изкара още толкова.
                      Това мнение е лично мое.
                      Казана дума,хвърлен камък.Мълчанието е злато.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от napoli Покажи съобщение
                        .
                        Да аз ако сменя на 50 хилки и помпата ли да сменя.Пълен смех. една помпа издържа 100;130 хилки.
                        Зависи разбира се от кога не си пускал пробката за антифриз и така.
                        40 хилки и е за смяна.
                        Но аз питам друго,ама няма да се повтарям.
                        Но,ако ремъка го сменяш на 60 хилки то помпата е задължитъелна според някой,но според други като мен то тя може да изкара още толкова.
                        Това мнение е лично мое.
                        Може и да не изкара помпта както и ролките за ремъците лагерува на ла търкаляци лагери което означава че има горе долу същия ресурс като и ролките защото търкалящите лагери имат n-хиляди часа ресурс после си отиват.
                        Така че може и ролки да не се сменят даже има някой "майстори които сменят ролки на две смени на ремъка. Но дали ще затегне ролка или ще се се скапе помпата (причини много от скъсана турбинка през разбити лагери до течове и изтичане на антифриза)
                        Все си на едно място сваляне на глава а това е минималното с което мож да се отървеш да не говорим че ако прегрееш колата последиците може да са по сериозни. Е ако скъсаш ремъка пък ще смениш 16 клапана.
                        С оглед на описаните ситуации смяташ ли че е разумно заради 60-100лв да поемаш такъв риск.Тя пом помпата може и да изкара ама може и да не изкара и тогава какво правим.
                        156 1,8 ТS 99
                        Nissan Murano 2005

                        Comment


                        • #13
                          Само да ви кажа,че навъртях 130000 км на новия ангренажен комплект със старата водна помпа и стар пистов ремък +стари ролки .Сега всичко е ново...
                          Казана дума,хвърлен камък.Мълчанието е злато.

                          Comment


                          • #14
                            Моята водна помпа се счупи на 20 000км от смяната и сега смених всичко на ново

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от napoli Покажи съобщение
                              Водната помпа на колко хиляди километра се подновява с нова.
                              Първоначално публикувано от napoli Покажи съобщение
                              .
                              Да аз ако сменя на 50 хилки и помпата ли да сменя.Пълен смех. една помпа издържа 100;130 хилки.
                              Зависи разбира се от кога не си пускал пробката за антифриз и така.
                              40 хилки и е за смяна.
                              Но аз питам друго,ама няма да се повтарям.
                              Но,ако ремъка го сменяш на 60 хилки то помпата е задължитъелна според някой,но според други като мен то тя може да изкара още толкова.
                              Това мнение е лично мое.
                              В случая изпитващ въпрос ли задаваш?
                              Ако знаеш и имаш мнение, защо въобще го повдигаш на въпрос, а не си правиш каквото знаеш и си решил?
                              A20DTH ЖТД ама не баш
                              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                              Comment

                              Working...
                              X